» Reklamacje i zwroty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Waluta

Kontakt

Chmura tagów

  • welur1
  • SIERRA MADRE
  • SZUMISIE
  • LullaLove
  • body
01234
0

Reklamacje i zwroty

Zwrot towaru:
 
  1. Klient ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania  przesyłki (podstawa prawna: ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta).
  2. Aby zwrócić towar, należy pobrać formularz odstąpienia od umowy, wypełnić go i odesłać wraz z towarem i dowodem zakupu na adres:Julita Kozłowska, ul. Polskich Dzieci Wojny 7, 12-100 Szczytno lub w innej formie (np. mailowo)
  3. Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący (w przypadku zwrotu).
  4. Towar nie może nosić śladów użytkowania i jeżeli posiadał opakowanie, powinno być dołączone.
  5. Zwroty należy wysyłać przesyłkami rejestrowanymi – SKLEP NIE PRZYJMUJE PRZESYŁEK POBRANIOWYCH.
  6. Zwrot pieniędzy za towar (wraz z najtańszymi kosztami wysyłki towaru, który jest dostępny w sklepie lencia.pl), nastąpi w ciągu 14 dni od jego otrzymania, na podany w formularzu numer konta bankowego.
  7. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będą wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu,

Reklamacje:
  1. W przypadku składania reklamacji lub zwrotu zakupionego towaru należy dołączyć oryginał paragonu lub fakturę VAT.
  2. Aby zwrócić towar, należy pobrać formularz reklamacyjny, wypełnić go i odesłać wraz z towarem i dowodem zakupu na adres: Julita Kozłowska ul. Polskich Dzieci Wojny 7, 12-100 Szczytno
  3. Reklamowany towar Kupujący przesyła Sprzedającemu najtańszą formą wysyłki dostępną w sklepie Lencia.pl czyli Kurier 48 Poczta Polska odbiór w punkcie - koszt wysyłki ponosi sklep Lencia.pl i koszt ten zostanie zwrócony Kupującemu na podany numer konta w formularzu reklamacyjnym towaru o ile reklamacja zostanie uwzględniona. W przypadku wysłania inną formą wysyłki, różnice w formach wysyłki ponosi Kupujący.
  4. W przypadku uznania reklamacji, następuje wymiana na towar taki sam, lecz pozbawiony wad, lub w przypadku gdy danego towaru nie ma, zwracany jest koszt za towar i wysyłkę, za którą zapłacił Kupujący.
  5. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru.
  6. Kwota zwrotu obejmuje: koszt towaru, koszt dostawy poniesiony przy zakupie jak i przy odesłaniu reklamowanego towaru. UWAGA: KOSZT PONIESIONY NA ODESŁANIE TOWARU ZGODNIE Z CENNIKIEM POCZTY POLSKIEJ (NIE AKCPETUJEMY ZWROTÓW ZA POŚREDNICTWEM FIRM KURIERSKICH)

Przejdź do strony głównej

Kontakt telefoniczny:

530238495

Kontakt mailowy:

zamowienia@lencia.pl